loading...
روزی برای ماندن
آنا بازدید : 62 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (1)

ترانه ی بارانی

دیشب باران قرار با پنجره داشت

روبوسی آبدار با  پنجره داشت

یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد

چک چک،چک چک.... چکار با پنجره داشت؟

قیصر امین پور، دستور زبان عشق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مروارید در تاریخ 1348/10/11 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

اوف که من چقدر گشتم و چقدر فکر کردم که آدرس وبت یادم بیاد دقیقا به معنای واقعی خودمو کشتم!شکلکاول بذار یه کم استراحت کنم آخیش خب حالا نظر میدم : آخ جون این شعره انقدر دوسش دارم یادم نیست که یه بار استاد شادروی عزیز دور از وطن اینو خوندن یا استاد باقری ولی هرچی که هست خیلی قشنگه،دقیقا یاده شیشه های یونی میفتم که بارون بهش میخوره و خیس میشه.
پاسخ : فدای تو بشم من
مرسی که اومدی تقصیر منه با این اسم گذاشتنم...
استاد باقری خوندنش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 4,075