loading...
روزی برای ماندن
آنا بازدید : 82 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)

وای هفته تعطیلات تموم شد البته ما چون خیلی دانشجوای خوبی هستیم برای رفع خستگی یه هفته دیگه ام به خودمون استراحت دادیم اما تو این تعطیلات من یکی بیکار نیستم که

از سه شنبه تا حالا دو تا رمان خوندم

عادت می کنیم از زویا پیرزاد و صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز( محشر بود البته خجالت میکشم  که تازه الام خوندمش باید خیلی زودتر ازینا می خوندمش)

از پیرزاد قبلا چراغ ها را من خاموش می کنم و خونده بودم اونم خیلی خوب بود...فضای چراغ ها را من خاموش میکنم و بیشتر دوست داشتم با این حال هردوشون از تنهایی های یه زن می گن و این خیلی خوبه....

از مارکزم قبلا عشق سالهای وبا رو خوندم که البته فیلمشم هست

ولی واقعا صدسال تنهایی یه چیز دیگه است ، تا ۱ اسفند وقت دارم تحویل کتابخونه دانشکده بدمش شاید یه دور دیگه ام خوندمش...

غیر از اینا شرق بنفشه مندنی پور (پارسال خوندمش شیفته این داستان میشه هر کی خوندتش) و خانه ی ادریسیها از غزاله علیزاده ام دستمه + یک گل سرخ برای امیلی از ویلیام فاکنر، البته اگه بخوام این داستانارو خوب بفهمم باید چند تا نقد حسابی از هر کدوم بخونم...

به خودم قول میدم تا آخر این هفته حتما  خانه ادریسیهارو تموم کنم ....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 4,044